ბლოგის გვერდები

პროექტები

  1. სახელწოდება;
  ნარჩენების   მართვა
    2. პროექტის  მთავარი იდეა  (თემა) 1-2 წინადადებით
გარემოზე  ზრუნვის ელემენტარული წესების  დაცვა; . გარემოსდაცვითი  ქცევის წესების შემუშავება
. 3. პროექტის  აქტუალობა
არჩენების  მიზნობრივი მართვა  და გარემოს დაცვაზე  ზრუნვა ...
       4. პროექტის  მიზნები
ა) კვლევს ლოკალურ გარემოს და აღწერს მისთვის ადვილად დაკვირვებად    დროის პერიოდში ადამიანის ზემოქმედებით გამოწვეულ ცვლილებებს;
ბ)  ამოთვლის მაგალითებს და განსაზღვრავს  ადამიანის აქტივობას ხელოვნური გარემოს შექმნაში;
გ) განასხვავებს გარემოსათვის ადამიანის სასარგებლო და საზიანო   ქმედებებს;
დ) თანაკლასელებთან ერთად მონაწილეობს გარემოსდაცვითი ქცევის წესების შემუშავებაში.
5. მონაწილეთა  ასაკი
  სამიზნე  ჯგუფი -  III კლასის მოსწავლეები  (8-9 წლის )
6. ვადები/ხანგრძლივობა
                ოთხი  კვირა       
   7.მოსალოდნელი  შედეგები/პროდუქტები,  რაც შეიძლება შეიქმნას
ა) მოსწავლეები  მიიღებენ ინფორმაციას  გარემოზე ნარჩენების მავნე  ზემოქმედების შეასხებ;
ბ) შექმნიან და   სკოლაში დადაგამენ სანაგვე  ყუთებს სიმბოლოებით:    ,,ქაღალდი”; ,,მინა”; ,,პოლიეთილენი”, ,,პლასმასი”;
გ) შექმნიან  ფლაერებს ნარჩენების  მიზნობრივი მართვით მეორადი პროდუქტების  შექმნის შესახებ;
დ) პროექტზე  მუშაობის ამსახველი  კადრების გამოყენებით ვიდეორგოლის  შექმნა; 8. პროექტისთვის საჭირო  სასწავლო რესურსები
       ა) პროექტორი;
       ბ) დიდი  ფორმატის ქაღალდები;
       გ) ვიდეოკამერა;
       დ) ტელეფონები;
     9. პროექტის  მსვლელობა (ძირითადი აქტივობები)
ა)  მასწავლებელი   მოსწავლეებს მიაწოდეს  თემებს;
ბ) მოსწავლეები  გადანაწილდებიან ჯგუფებად;
გ) მოიძიებენ ინფორმაციას    გარემოზე ნარჩენების მავნე  ზემოქმედების შეასხებ;
დ) მოძებული  ინფორმაციის მოძიების  შემდეგ შექმნიან სლაიდ-შოუს  PowerPoint-ში
ე) მოსწავლეები  ერთად შექმნიან და   სკოლაში დადგამენ სანაგვე  ყუთებს სიმბოლოებით: ,,ქაღალდი”; ,,მინა”; ,,პოლიეთილენი”, ,,პლასმტასი”
ვ) შექმნიან  ფლაერებს ნარჩენების  მიზნობრივი მართვით მეორადი პროდუქტების  შექმნის შესახებ;
ზ) დაწყებით  და საბაზო საფეხურის  მოსწავლეებთან/კლასებთან  დაგეგმავენ საინფორმაციო  შეხვედრას აღნიშნულ თემასთან დაკავშირებით;
თ) დასკვნით  პრეზენტაციაზე   მოსწავლეები  ერთად   შიმუშავებენ  გარემოსდაცვითი  ქცევის წესებს.
ე) პროექტის  მსვლელობის პერიოდში გადაღებული  ფოტებითა და ვიდეობის გამოყენებით  მოსწავლეები შექმნიან ვიდეოფილმს და გააკეთებენ პრეზენტაციას პროექტის  დასკვნით ღონისძიებაზე;
  10. საგნებთან/საგნობრივ  ჯგუფებთან/ ეროვნულ სასწავლო  გეგმასთან
კავშირი
ბუნ.III.11.მოსწავლეს  შეუძლია გარემოზე ზრუნვის ელემენტარული წესების დაცვა.
ქართ. II. 10. მოსწავლეს შეუძლია  სხვადასხვა სახის მარტივი საინფორმაციო ტექსტების    (მოსაწვევი ბარათის, დღის რეჟიმის, სხვადასხვა ტიპის სიებისა და სხვ.) შედგენა და გაფორმება კომპოზიციური მახასიათებლების დაცვით.
11. პროექტის  ხელმძღვანელი (მასწავლებელი)
                ირმა ანანიძე
12. ხელმძღვანელის  ელ.ფოსტა
13. პროექტის  ვებგვერდი/ბლოგი
ict-irmas.blogspot.com

Комментариев нет:

Отправить комментарий